Uitwisseling Canada - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Tessa Jonge - WaarBenJij.nu Uitwisseling Canada - Reisverslag uit Steenwijk, Nederland van Tessa Jonge - WaarBenJij.nu

Uitwisseling Canada

Door: TessaLouise

Blijf op de hoogte en volg Tessa

11 September 2011 | Nederland, Steenwijk

Na een motivatie brief geschreven te hebben, ben ik, samen met zo'n 33 anderen uit meer dan 100 leerlingen ingeloot om op uitwisseling naar Canada te gaan. Deze 34 leerlingen worden bij verschillende scholen in verschillende plaatsen in Canada ondergebracht. Samen met 11 andere leerlingen ga ik naar de bestemming: Hamilton. 3 Weken lang zal ik verblijven bij een gastgezin in het zuiden van Canada, Beamsville, wat vlakbij Hamilton (OT) ligt. Tijdens deze uitwisseling zal ik een aantal lessen volgen op het Guido de Brès in Hamilton, een aantal bezichtigingen doen samen met de 11 andere leerlingen die in Hamilton zitten en ook samen met mijn gastgezin wat leuke activiteiten uitvoeren. Ik heb inmiddels al vrij veel contact gehad met mijn host-sister en ben erachter gekomen dat ik nog 2x zoveel zussen zal hebben als hier thuis, en er zelfs nog een broer bij krijg! Het is dus een groot gezin dat op een soort boerderij woont waar o.a. ook 2 paarden staan die van hun zijn. It's like a dream come true!

  • 11 September 2011 - 12:51

    Eva:

    Jaaa sis, echt superleuk voor je! Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken, leuk dat je ons op de hoogte gaat proberen te houden!

    Liefs!
    Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Steenwijk

Tessa

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 10020

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2011 - 11 November 2011

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: